Във връзка с разширяване на диапазона на продукти в нашите магазини до 16.09 сайта няма да обслужва крайни клиенти. При необходимост се свържете с нас по телефона. Всички поръчки направени на сайта ще бъдат обработени след 16.09.2024

  • К-кт за зацепване на BMW N42 и N46

К-кт за зацепване на BMW N42 и N46

Съдържа и инструменти за монтаж и демонтаж на разпределителните валове и Valvetronic.

Приложение:

  • BMW 118, 120 , 316, 318, 318ti, Compact, 320, Z4, X3, E46, E90, E91, E92, E93, E81, E82, E87, E85, E86, E83, 

Кодове на двигател:

  • N46 B20B,  N46T B20, N42 B18A ,  N46 B18 , N42 B20A ;

ОЕМ номера на инструментите:

  • 11 5 120 ,11 2 300, 11 9 190, 11 9 340, 11 9 350, 11 9 290/292 , 11 9 290/291, 11 9 290/293, 11 9 310, 11 9 301, 11 9 320, 11 9 302 ,11 9 303, 11 9 390,

Синхронизаторите се използват на ключови места в автомобилния двигател. Най-важно сред тях е трансмисията (предавката), чиято функция е да изравни силата, от която колата се нуждае и произведената енергия от двигателя на автомобила. Въртящият момент на двигателя трябва да бъде предаден към задвижващите колела на колата посредством работата на зъбните колела и то в непрекъснато променящите се условия на шофиране. Тук идва ролята на синхронизатора, който разпределя енергията и я препредава между елементите на двигателя.

Въпреки че въртящият момент може да бъде самостоятелно предаван от зъбните колела, синхронизаторите за двигатели са необходими, за да улеснят работата на колелата, например при предаването на момента от първото към второто зъбно колело. Синхронизаторите са в служба на валовете и зъбните колела, които плавно си взаимодействат едни с други, след като скоростите им са били синхронизирани. Синхронизиране на двигателя означава елиминирането на разликите между оборотите в минута на различните компоненти.

Синхронизаторът представлява вид съединение, чиято функция е да синхронизира скоростите на отделните компоненти, всеки от които има своя собствена скорост на работа.

Синхронизаторите за двигатели имат две главни цели: синхронизиране на скоростите на механичните части на двигателя и предотвратяване на преждевременно зацепване на компонентите преди синхронизирането на скоростите им да бъде постигнато. От изключително важно значение са тестовете на синхронизаторите – елементите трябва да отговарят на високите изисквания за издържливост и надеждност. Синхронизаторите трябва да са изработени от материали, които са в състояние да устоят на т. нар. “конус на триене”, който се получава при взаимодействието на различните части на двигателя. Механизмите, с които работят синхронизаторите за двигатели трябва да позволяват бърза синхронизация на детайлите с използването на възможно най-малко оперативна сила. Това е важен фактор, който трябва да бъде изпъленен, за да се постигне високо качество и използването на синхронизатори да бъде максимално ефективно. 

Синхронизаторите за двигатели могат да имат един или повече синхронизиращи пръстени – важни компоненти, които могат да са директно интегрирани към синхронизаторите или да функционират отделно. Синхронизиращите пръстени имат конусовидна форма. Най-използвани в практиката са синхронизатори за двигатели с двуконусни или триконусни синхронизиращи пръстени.

Различните видове синхронизатори изпълняват важни функции по цялостната работа на колата –  увеличават силата срещу повърхността на триене, намаляват шума при работа на предавката, предпазват компонентите от износване и др. Използването на синхронизатори за двигатели има значение за цялостната добра производителност на колата.

Важен момент при ремонта на двигателя играят инструментите за зацепване, предназначени за фиксиране на разпределителните валове един към друг. Посредством инструмента за зацепване разпределителните валове могат да се захванат успешно при тяхното монтиране или демонтиране. Инструментът за зацепване се използва за ремонт на 4-цилиндрови, 6-цилиндрови и 8-цилиндрови автомобилни двигатели. 

Синхронизаторите за двигатели, които предлага компанията ни са произведени по съвременните технологични норми за обработка на материалите. Те имат малко тегло, лесни са за монтиране дори в тясно пространство и постигат оптимална ефективност за превключване на предавките. Носещите пръстени на синхронизаторите за двигатели са изработени от закалена стомана, което осигурява нормална работа на компонените при максимален въртящ момент. На практика синхронизаторите представляват жизненоважна част за всеки автомобилен двигател, затова те трябва да са качествени и надеждни, както и да гарантират дълъг експлоатационен срок.

Синхронизаторите за двигатели са подложени на екстремни натоварвания, поради което и изискват периодична подмяна. Най-често индикатор за това, че синхронизаторът има нужда от смяна е появата на специфичен звук, който ясно се чува от двигателя от страната на шофьора. Смяната на синхронизатора изисква демонтирането на някои части от двигателя, за да се достигне до самия елемент, който обикновено се намира на труднодостъпно място. 

Синхронизаторите премахват прогресивните вибрации по време на работата на автомобилния двигател.  Използването на синхронизатори за двигатели гарантира висока стабилност и управляемост на автомобила, като същевременно се запазва комфортът при возенето.

Смяната на ангренажния ремък на вашата кола е от голяма важност за продължителната работа и по-дълъг живот на вашия двигател, както и за постигането на перфектни технически характеристики. Ролята на ангренажния ремък на автомобилния двигател е да осигури синхронизирането между движенията на буталата и клапаните, участващи в горивния процес. Синхронизаторите за двигатели осигуряват пропорционална постоянна скорост на въртене на разпределителния и коляновия вал. Буталата на автомобилния двигател задвижват коляновия вал, а при движението си разпределителният вал активира клапаните. Синхронизирането между тези компоненти трябва да бъде абсолютно точно, за да се осигури нормалната работа на двигателя.

Синхронизирането при смяна на ангренажен ремък е важно и за работата на детайли от двигателя като водна или инжекционна помпа. От водната помпа например зависи температурният режим на двигателя. Прегряване може да се получи именно при неправилно синхронизиране – това от своя страна води до отклоненение от нормите и до прекалено повишаване на температурите дори и при нормална работа на двигателя.

Напишете коментар

Моля влезете в профила или се регистрирайте, за да напишете коментар.

К-кт за зацепване на BMW N42 и N46

  • 176.00 лв


Свързани продукти

К-т за системата VANOS на BMW N42, N46

К-т за системата VANOS на BMW N42, N46

К-т за монтаж и демонтаж на системата VANOS на двигатели BMW N42, N46 разпределителен вал монтаж и д..

120.75 лв

Тагове: блокажи, фиксатори, зацепване, ангренаж, смяна на ангренаж, bmw, n42, n46, vanos, valvetronic,